Türk savunma ve havacılık şirketlerinin 2012 yılında yaptıkları ihracat, önceki yıla göre yüzde 43 artarak 1 milyar 262 milyon dolar oldu.
Türkiye'nin son yıllarda savunma sektörüne yaptığı yatırım ve destekleme stratejisi, Türk firmalarının dünyanın
çeşitli coğrafyalarında sürdürdükleri tanıtım ve pazarlama çalışmaları, ihracat rakamlarına da yansıdı. Türk savunma sanayi ürünleri, uluslararası alanda kazandığı kalite ve güven nedeniyle bugün Ruanda'dan, İngiltere'ye, Rusya'dan ABD'ye pek çok ülke tarafından tercih edilmeye başlandı.
çeşitli coğrafyalarında sürdürdükleri tanıtım ve pazarlama çalışmaları, ihracat rakamlarına da yansıdı. Türk savunma sanayi ürünleri, uluslararası alanda kazandığı kalite ve güven nedeniyle bugün Ruanda'dan, İngiltere'ye, Rusya'dan ABD'ye pek çok ülke tarafından tercih edilmeye başlandı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder