hosgeldiniz

Kazandiracagina inandigim hisse senetlerini sizlerle paylasacagim. Senet secim kriterlerim oncelikle teknik analizdir. Asli astari olmayan hikayelerin pesine gitmem ve beni izleyenlere de bunu onermem. Oncelikle isin "TRADE" tarafina odaklanacagim ve bildiginiz gibi "TIME IS MONEY!". Buradaki felsefe "bilgiyi paylasalim ve herkes para kazansin".Bu site herhangi bir hisseyi alin veya satin amacli yazilmamaktadir.SUNU UNUTMAMAK GEREKIR KI BORSA HIC BIR ZAMAN %100 DOGRU CIKMAZ, RISK FAKTORUNU HESABA KATMAK GEREKIR. GENEL EKONOMI ILE ILGILI VEYA DIGER HABERLER BORSADA TUM HESAPLARI DEGISTIRIR. YATIRIM YAPARKEN BUNU GOZONUNDE TUTMANIZ GEREKIR. Kararlari gene kendiniz verin lutfen.Site'mde yazdigim hisseler teknik analizdir,YATIRIM TAVSIYESI DEGILDIR...

a

Kendi aldigim hisseleri veya bazi hisselerin destek ve direnc fiyatlarini surekli yazdigim icin bunlari kacirmamak icin sizlerin blogu guncel olarak takip etmenizde fayda var... Kaciranlar sayfa ilerleterek bunlari bulabilir. Yazdigim herbir "hisse senedi bilgilerini" hisselerin kendi sayfalarindan da takip edebilmek icin, solda HISSELER'in kodlari yazili sayfalara tiklayarak da bulabilirsiniz...Teknik analizini sormak istediginiz hisseler icin ANA SAYFA yanindaki HISSE SORUNUZ bolumune sorunuzu veya yorumunuzu yazabilirsiniz. Ben hisselerin mumkun oldugunca destek noktalari yazmaya calisiyorum. Satis kararini size birakiyorum. Bana sorarsaniz cevaplarimi da yazarim.

26 Eylül 2013 Perşembe

POLHO - OLASI KISA VADELI DESTEK...

POLHO hissesi 2.20 de olasi bir destegi var. Takibime girdi ...Bu rakam destegim, yukselme trendine girerse direnclerini yazarim..

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Selamlar, POLHO hissesini 2.20 den aldım, Destek ve ve dirençleri nedir. Hisse ile ilgili yorumunuzu rica ediyorum. Teşekkürler.

Hisse Teknik Analiz dedi ki...

POLHO hissesindeki kisa direncler
1. 2.19
2. 2.20
3. 2.22
4. 2.26
5. 2.30
6. 2.36

BOL KAZANCLAR...

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Umarım hayırlısıyla bol kazançlar olur hepimize. :)

Hisse Teknik Analiz dedi ki...

Rica ederim, her zaman :)...Insallah bugun dusundugumuz hareketleri yapar. Sirket iyi sirket...